Monday, April 23, 2007

Uge 2

Nu har jeg valgt en google-læser.

Tidligere har jeg haft en blogline, som jeg egentlig var tilfreds med, og som jeg havde vænnet mig til at bruge. Men bedst som jeg i sidste uge sad og hyggede mig med at lave mapper med 23 ting-feeds, forsvandt alle mine mapper. Og jeg kunne ikke finde dem igen. Jeg skrev til Sune Hundebøll, men det havde han aldrig hørt om før. Så, provokeret af Tage herude, skrev jeg på mit bedste skoleengelsk et nydeligt brev til Bloglines Customer Services; de har konstateret at de har modtaget mit brev, men ellers er der ikke sket noget.

Så jeg er nu startet forfra med google. Selvom jeg er godt sur. Det er lidt svært at rekonstruere, hvilke feeds jeg abonnerede på i bloglines... :(

1 comment:

Bente Jensen said...

Nej hvor ærgeligt, nogen gange tror jeg computere lever deres eget liv. Jeg er glad for at du ikke smed computeren ud af vinduet og gav op, men bare nøjedes med at blive sur :-)