Friday, June 22, 2007

Uge 10


Jeg har oprettet mig i Google docs and spreadsheets- nemmest at have det hele centraliseret samme sted - selv om det da giver Google en uhyggelig magt, hvis alle tænker sådan...
Og har prøvet at oprette både et dokument og et regneark, og åbne dem andre steder osv.
Det kan da sikkert være praktisk. Men jeg foretrækker umiddelbart at operere videre på den måde, jeg kender bedst - dvs at bruge et program, der er lagt ned på min maskine, og som jeg dels kender, dels er sikker på er tilgængeligt, når jeg skal bruge det.

Mht "arbejdende dokumenter" fortsætter jeg indtil videre nok også ad de kendte stier, med at have dem liggende på K-drevet ( eller K-nettet, eller hvad det hedder nu ). Og ellers sende en mail med vedhæftet arbejdsfil, enter til mig selv eller andre. At have et vigtigt arbejdspapir svævende i cyberspace har jeg IKKE lyst til! Så gammeldags er jeg nemlig! :)


Nå. Og så har jeg oprettet min egen forside på iGoogle, som det ses ovenfor...

No comments: