Thursday, June 7, 2007

Uge 8



I denne uge forskønnes omgivelserne rundt om biblioteket.
Muren til det netop lukkede supermarked bliver bemalet med glade motiver af folk og by og træer - og bøger! :)
Ellers har jeg i denne lavet tags til Delisious. Det var en dejlig nemt tilgængelig og overskuelig opstillet side!
I modsætning til Technorati, der fremstod meget rodet. Men der er da helt klart et behov for at kunne søge i blogge! :)
Jeg har også nået at lege ( eller hærge? ) lidt i SecondLife. Vi må jo her i huset deles om én avatar ( hun hedder Fuga Nikolaidis ) - og leve med, at opretterens pasord nu er kendt af os andre også...
Fælles-avatarer give også andre problemer. Jeg kom til at konstruere en egetræskasse fuld af fordærvet fisk, som pludselig klistrede fast på en af bogreolerne i SecondLife-biblioteket. Og så var det Inge, der, fordi det var hende, der havde havde oprettet Fuga, fik mails om, at kassen venligst skulle fjernes igen. Umiddelbart kunne jeg overhovedet ikke huske, hvad jeg var kommet til at trykke på, da kassen dukkede op - men det lykkedes tilsidst at bære den ud af biblioteket og sætte den på græsplænen! :)

No comments: