Monday, June 11, 2007

Uge 9

Jeg har oprettet mig på pbwiki ( http://hellea.pbwiki.com/ ) og lagt to indlæg ( om hhv Rufus og Valkyrie-Sønnerne ) derinde - som oven i købet linker til hinanden! :)
Sjovt at lave - men ved ikke helt, hvad jeg skal bruge det til.

Jeg har også oprettet mig på Wikipedia og lavet en lille rettelse ( stavefejl ) i opslaget Valkyrie. Her kunne jeg godt finde på at gå ind igen og tilføje nogle flere facts.
Og så har jeg vistnok experimenteret lidt i Wikipedias sandkasse - eller også havnede mit forsøg et galt sted...

Endelig fik jeg lagt resten af mine fotos fra maj måneds BØFA-konference i Stockholm ind på Flickr ( som personen helleandresen ); jeg var i maj måned løbet ind i begrænsningen på det månedlige antal fotos.

1 comment:

Hanne Ougaard said...

Hej Helle.
Ja, den er også fin. Det er rarest, hvis man har noget, man lige kan skrive mere end 2 linjer om - fx hele 10! og så har jeg også fået lavet ny side på min tigerand.