Monday, May 14, 2007

Uge 5


I denne uge har jeg leget videre med Flickr. Jeg har oprettet mig som helleandresen og arrangeret nogle fotos i sets, bl.a fra BØFA´s konference i Stockholm.

Hvis nogen ønsker at se flere billeder fra BØFA´s konference i Stockholm, kan der på Flickr søges på "Bøfakonference"; herunder ligger foruden mine ( foreløbig ) to andres fotos derovrefra. Det foto, jeg viser her på siden, er fra "Rum for barn", børnebiblioteket i Kulturhuset på Sergels Torv. Forundringsskufferne & -skabene er dækket af glas; "Nok se, men ikke røre".

Udover Flickr har jeg, med hjælp fra Inge og Vera, i denne uge rodet lidt med "My Library". Det er vist ikke noget, jeg klommer til at bruge særlig meget. Jeg læser ikke særlig meget skønlitteratur, og slet ikke på engelsk ( bortset fra "To kill a mockingbird", som vi i sin tid gennemgik i engelsk i 1. G ). Men da forsider er sjove, har jeg medtaget et par engelse udgaver af skønlitteratur, som jeg godt kan lide, men som jeg har læst på dansk. Hvis jeg skulle udbygge "My Library", skulle forsider på dansk faglitteratur være lettilgængelige, da det overvejende er, hvad jeg læser.

1 comment:

Lillemor Laidlaw said...

Hej Helle
Jeg har kigget lidt på dine billeder! Det er mest til at vise at min billeder er nu kommet på. Det drillet!!! men jeg er fanget. det er sjovt. men alt forgår hjemmefra!!!!!
Vi ses snarest!
Hej Lillemor