Wednesday, May 2, 2007

Uge 4


Flickr har drillet.
Efter at have konsulteret Marie/Blå, lykkedes det mig langt om længe at hente fotos fra Flickr BÅDE som .jpg ( fotoet forneden til venstre ) OG direkte som Flickr-"blog this" ( fotoet forneden til højre ) . Og jeg har sagt ja til en hel masse for at kunne gøre det - håber virkelig, at Tages advokat-bekymringer er ubegrundede! :)
Nå ja - fotoet foroven er også fra Flickr: "Norheimsund with view to Folgefonna" - et motiv, som jeg til min overraskelse selv så for to år siden, da jeg sejlede fra Haugesund til Bergen. Jeg anede ikke, at der var en bræ dér. Så her til sommer skal jeg til Norge og klappe Folgefonna-bræen! :)
I løbet af ugen har jeg også kortvarigt forsøgt mig med "Spell with Flickr" - men da jeg havde dannet et nydeligt "Rufus" ( til at lægge over på min Rufus-blog http://hellea-rufus.blogspot.com ), drillede det, så det må vente til en anden gang.





II
Originally uploaded by [PK] ThisPlanet.




No comments: