Wednesday, May 23, 2007

Opsamlingsuge


Hurra for Opsamlingsugen! Ganske vist var jeg ikke "bagud", men der blev lige luft til at trække vejret! :)
Jeg har puttet lidt flere fotos fra Stockholm ind på Flickr - men der er jo en voldsom begrænsning på, hvor mange man kan lægge ind pr kalendermåned...
Og så har jeg konstateret, at det er comme il faut, at vi skriver om vores hunde. Så derfor er her et billede af min dejlige labrador Freja. Hun blev desværre kun 11 år. Men hun var alletiders vagthund. Fx kom der engang, for hende overraskende, en skorstensfejer gående ned ad trappen fra min førstesal - og så sagde hun skam "vov"!! :)
Kattemenneske? Mig? ABSOLUT IKKE! Den eneste gode kat er en stegt kat! Jeg er allergisk overfor dem. Og kan og vil ikke acceptere dem, hverken i min vindueskarm eller i min have. Hvis det er kattes natur at løbe rundt i fremmede folks vindueskarme og vælte ting, og grave i fremmede folks nysåede køkkenhavebede - ja så er København for lille til katte! :)

No comments: