Thursday, May 24, 2007

Uge 6


Billedet er fra min ældste datters bryllup i lørdags! :)

Denne uge:
bortset fra, at jeg egentlig ikke bryder mig om at have hørepropper i ørene, har det været sjovt at rode med musik; jeg har fået hjælp fra mine gode kolleger, når det drillede.

Jeg har fået lavet en last.fm-radio - men havde lidt svært ved at finde de rigtige tags til mine kanaler.
Jeg har også lavet en last.fm-playlist. Og undrede mig over, at mange numre, tilsyneladende lidt umotiveret, kun gav 30 sekunders smagsprøve.

Endelig har jeg oprettet mig på www.blogmusik.net. Der var meget nemt at lave musiklister.
Blogmusik kunne jeg muligvis godt finde på at bruge efterfølgende. Men normalt hører jeg altså ikke baggrundsmusik, når jeg arbejder. Jeg foretrækker at skille tingene: musik for sig ( og så er det for at koncentrere mig om at lytte ), og arbejde for sig ( i koncentreret ro og stilhed).

1 comment:

Lillemor Laidlaw said...

Hej Helle
Tak for samtalen! flot billede!
Din kloge ord om musik er jeg helt med på ! Sådan har jeg det bestemt også!! Jeg kopier og sætter det også på min!!!